Tuoteryhmät
TOP 5 Tuotteet
TUUBIHUIVI PÖLLÖKUOSILLA OHUT, BEIGE
11.90 €(Sis. Alv. 24%)
Simpukka kukkarolompakko, eri värejä
19.90 €(Sis. Alv. 24%)
Pöllö riipus ketjulla, hopea
14.90 €(Sis. Alv. 24%)
ANNA SMITH PÖLLÖ LOMPAKKO ISO
19.90 €22.90 €(Sis. Alv. 24%)
Viper paksu tuubihuivi, purppura/hopea
9.90 €14.90 €(Sis. Alv. 24%)
Maksutavat

Tilaa uutiskirje
Asiakaspalvelu vastaa viesteihin joka arkipäivä klo 9-16 välillä.
Katso löytyisikö vastaus kysymykseesi näistä:
1. Onko tuotteilla palautusoikeus?
Kaikilla tuotteillamme on 30 päivän palautusoikeus paketin noutamisesta. Voit rauhassa miettiä haluatko tuotteet vai et. Täysi palautusoikeus koskee myyntikelpoisia ja käyttämättömiä tuotteita. Huolehdithan että kaikki tuotelaput ovat paikallaan ja mm. laukuissa suojat paikallaan.
2. Haluan palauttaa tuotteen, miten toimin?
Lähetä tieto palautelomakkeella asiakaspalveluun: tilausnumerosi, palautettavat tuotteet ja tilinumerosi rahapalautusta varten. Vie palautus lähimpään Matkahuoltoon ja anna sopimusnumero: 9517319 tai Postiin ja palauta osoitteella: Wimikam Ihanaiset Oy / Modelife.fi, Lauttaranta 7, 28400 Ulvila. Palautus on sinulle ilmainen. Noutamattomista tilauksista perimme 8,90€ palautus- ja käsittelykulun.
3. Voinko seurata paketin saapumista?
Matkahuollon ja Postin paketteina tilatut tuotteet sisältävät paketin seurantakoodin. Kun tilaus on meiltä lähtenyt, saat sähköpostiisi uuden tilausvahvistuksen mikä sisältää paketin seurantakoodin. Sillä voit katsoa missä pakettisi kulkee. Kirjetoimituksia ei pysty seuraamaan.
4. Tuotteessa on vika, miten toimin?
On ikävää että joskus kuljetuksessa saattaa tulla vaurioita tai tehtaalta on lähtenyt laadunvalvonnan läpi viallinen tuote. Kaikilla tuotteillamme on 6kk:n reklamaatio-oikeus. Lähetä reklamaatiosi alla olevalla palautelomakkeella.
Etkö löytänyt vastausta? Ota meihin yhteyttä alla olevan palautelaatikon kautta - Vastaamme pian!