fien

Toimitusehdot, Osta laukut turvallisesti!

Hankit laukut ja asusteet meiltä! Ennen tilaustasi tutustuhan toimitusehtoihin.

Modelife.fi verkkokaupan toimitusehdot

  • Yleistä verkkokaupasta - Voimassa 7.3.2017 alkaen

Verkkokaupan Modelife.fi tuotteita myy suomalainen yritys Wimikam Ihanaiset Oy, y-tunnus 2504759-3.  Yrityksestämme voit lukea lisää täältä.

Myymme tuotteita Suomeen, mukaan lukien Ahvenanmaa 18-vuotta täyttäneille yksityishenkilöille sekä yrityksille, joilla on y-tunnus.  Toimitamme myös muualle ulkomaille mutta varmista saatavuus ennen tilauksen tekemistä ja tarkasta toimituskulut sähköpostitse asiakaspalvelu@modelife.fi.  Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Ahvenanmaalle tilaukset toimitetaan alv 0% (veroton myynti EU:n ulkopuolelle) ja tilaaja on vastuussa mahdollisesti perittävistä tulli- ja alv maksuista.  Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Pidätämme oikeuden myydä asiakkaalle, jolla on toistuvia palautuksia. 

  • Tilaaminen

Luethan huolellisesti tilaamasi tuotteen tuoteselostuksen. Jokaisessa tuotteessa on mitat joten suosittelemme että käytät mittaa kotona ja pohdit minkä kokoinen tuote on luonnossa.  Suurin osa palautuksista tulee syystä että tuote vaikuttti kuvassa erikokoiselta mitä se todellisuudessa oli. Asiakaspalvelumme auttaa myös aina kun sinulla on kysyttävää tuotteesta. Palaute-lomakkeen kautta otat meihin yhteyttä helpoiten. Näin säästymme kaikki turhalta työltä ja turhilta kustannuksilta.

Tuotteet tilataan ostoskorin kautta. Ostoskori ohjaa suoraan maksamaan tuotteet.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta, kysy syytä asiakaspalvelusta. Tilauksesi on voinut tällöin jäädä kesken eri syistä.

Kun rekisteröidyt asiakkaaksemme, tulet saamaan jatkossa kanta-asiakkaan tarjouksia ja saat niistä suoraan tiedon halutessasi sähköpostiisi.

Kampanjakoodi: Jos sinulla on kampanjakoodi, syötä se ostoskorissa varattuun kenttään ja aktivoi. Kassa huolehtii että kyseinen etu tulee sinulle. Huomioi! Kampanja/alennuskoodeja voi käyttää vain yhden kerrallaan.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

  • Maksutavat

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Wimikam Ihanaiset Oy
toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja
lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai
MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa
syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla
ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

  • Toimitusaika

Toimitusaikamme on keskimäärin 3-4 arkipäivää. Tilattavissa tuotteissa saattaa toimitusaika olla pidempi valmistajien saatavuuksien vuoksi. Mikäli tuotteellasi on kiire, pyytäisimme ilmoittamaan siitä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@modelife.fi. Mikäli tuote jostain syystä loppuu varastostamme, ilmoitamme siitä asiakkaalle välittömästi. Pyrimme kuitenkin aina tilamaan uudet tuotteet tilalle mutta siinä tapauksessa toimitusaika on luonnollisesti pidempi. Ilmoitamme tästä aina ja tällöin asiakas voi perua tilauksen tai vaihtaa tuotteen toiseen tuotteeseen.

  • Toimitustapa ja toimituskulut
  • Pakettitoimitus Posti tai Postin pakettiautomaatti 6,90€ Suomen alueelle (Ahvenanmaa 8,90€)
  • Pakettitoimitus Matkahuolto 5,90e (Matkahuollon lisäksi perinteiset Siwat, Valintatalot, Euromarketit)
  • Kirjetoimitus (pienet Postin kirjeenä menevät tuotteet, maksimimitat: 3 x 25 x 40cm) 2,50€
  • Lahjakortit toimitamme sähköpostilla 0€
  • Yli 60€ tilaukset toimitetaan ilmaiseksi.

Pakettitoimituksista lähetämme asiakkaalle lähetystunnuksen, jolla voit seurata toimitusta. Muista aina antaa sähköpostiosoite ja tarkasta huolellisesti antamasi puhelinnumero. Paketin saapumisesta Posti / Matkahuolto ilmoittaa tekstiviestillä. Huom! Kirjetoimitus on mahdollista valita vain yhteen tuotteeseen jos tuotteen kohdalla lukee: Voidaan toimittaa kirjetoimituksena. Mikäli asiakas on valinnut kirjetoimituksen ja tuote on kokonsa vuoksi toimitettava pakettina, perimme toimituskulun erotuksen jälkikäteen.

Lahjatilaukset: Voimme toimittaa tilauksesi lahjaksi toiseen osoitteeseen. Lahjatilauksen saajan tiedot annetaan ostoskorissa.

  • Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on 30 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Mieti rauhassa haluatko tuotteet vai et. Pyrimme laittamaan tuotetiedot huolellisesti ja vastaamme aina mielessäsi oleviin kysymyksiin.  Palautuksen yhteydessä emme palauta maksettuja toimituskuluja ja perimme palautuksesta aiheutuneet todelliset kulut 5e/palautus.

Täysi palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia palautettuja tuotteita, joissa on kaikki suojat ja tuotelaput paikallaan. Suojapaperit saa ottaa tuotteesta ja tutustua rauhassa tuotteeseen mutta esim. laukkujen käsikahvoissa on yleensä muovit jotka on pidettävä paikallaan. Mikäli tuotteessa on käytön jälkiä tai tuotelaput on irroitettu, katsomme tuotteen myyntikelvottomaksi.

Wimikam Ihanaiset Oy:lla on asiakaspalautussopimus Postin ja Matkahuollon kanssa; voit palauttaa paketin ilman postikuluja. Postissa täytät siis ASIAKASPALAUTUS-kortin ja me maksamme palautuskulut ja vähennämme sitten palautuksen kulut lopullisesta rahapalautuksesta. 

Mikäli haluat palauttaa vain osan tuotteista, emme palauta jo maksamiasi toimituskuluja. Jos palautat, niin palautathan kaikki palautettavat tuotteet yhdellä kerralla. Mikäli palautuksia on enemmän kuin yksi per tilaus, perimme lisäpalautuksista 5€ palautuskulun.

Mikäli tilaukseesi liittyy kaupanpäällistuotteita, on ne palautettava myös siitä osin kun ne ovat tulleet palautettavan tuotteen mukana tai tilauksen kokonaissumman edellytyksenä veloituksetta.

Mikäli olet saanut alennuksen mikä edellyttää minimiostoa, alennus vähennetään lopullisesta palautuksesi summasta mikäli tilauksen lopullinen summa jää alle minimioston. Esim. tilaa 60€ saat 10€ alennuksen. Mikäli palautuksen arvo on 30e ja lopullinen tilauksen summa on 30€, niin vähennämme alennuksen 10€ palautuksen 30€ summasta, jolloin rahapalautus on 20€.

Tarjoustuotteista palautetaan todellinen hinta minkä olet maksanut tai hyvitetään todellinen hinta vaihtaessasi toiseen tuotteeseen jos tarjousaika ei ole enää voimassa. Esim. Ostat tuotteen tarjoushintaan 29€ (norm. 39€), vaihdat tuotteen tuotteeseen hinta 39€ niin hyvitys on maksamasi 29€ vaikka tuotteen hinta olisikin kampanja-ajan jälkeen taas 39€.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Rahat palautetaan 3 pankkipäivän sisällä. Huom! Emme lunasta postiennakkopalautuksia. Säilytä aina kuitti palautuksestasi niin kauan kun rahapalautus on tullut tilillesi. Emme vastaa Postin hukkaamista palautuksista mikäli niistä ei ole asiakkaalla kuittia.

  • Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@modelife.fi. Paketin mukana tullut kuitti toimii takuunkuittina tuotteissa, joissa on takuu. Takuuehdot vaihtelevat tuotteittain. Takuuaika on yleisesti 1 vuosi. Tarkasta takuu tuotekohtaisesti asiakaspalvelu@modelife.fi.
Käyttötavaroissa reklamaatio-oikeus on 6 kuukautta. Reklamaatio-oikeus koskee vain selkeitä valmistusvirheitä. Käytöstä johtuvaa kulumista tai rikkoutumista ei korvata. Mikäli sinullä on kysyttävää tuotteestasi, otathan yhteyttä meihin. Mikäli tuotetta ei ole käsitelty oikein, takuu ei välttämättä korvaa rikkoutunutta tuotetta.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös Postille.

  • Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Wimikam Ihanaiset Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Wimikam Ihanaiset Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Henkilötietolain (523/99) 10 §:n mukainen Rekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä

Nimi: Wimikam Ihanaiset Oy
Yhteystiedot: asiakaspalvelu@modelife.fi

2. Rekisteriasioita hoitava henkilö

Wimikam Ihanaiset Oy / Modelife.fi henkilökunta / asiakaspalvelu@modelife.fi

3. Rekisterin nimi

Modelife.fi - verkkokauppa

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Rekisteriä käytetään asiakassuhteen hoitoon, asiakasyhteydenpitoon ja markkinointiin. Rekisterin tietoja käytetään Wimikam Ihanaiset Oy:n omaan suoramarkkinointiin, jollei asiakas ole suoramarkkinointia kieltänyt. Wimikam Ihanaiset Oy käyttää näitä ja muita asiakassuhteen aikana syntyneitä tietoja tuote- ja palvelutarjonnan suunnitteluun sekä tarjonnan kohdistamiseksi.

5. Rekisterin tietosisältö

1. Asiakkaan yhteystiedot ja tilaamisen mahdollistavat tiedot: sukunimi, etunimet, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, matkapuhelinnumero ja sähköpostiosoite. Mahdollinen kielto lähettää asiakkaalle suoramarkkinointia. Mahdolliset sähköisen suoramarkkinoinnin luvat. Modelife.fi verkkokauppaan rekisteröityneen asiakkaan tunnistamistieto (käyttäjätunnus).

2. Tiedot asiakkaiden tilauksista, toimituksista ja palautuksista.

6. Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisterin yhteys- ja asiakkuustiedot saadaan asiakassuhteen syntyessä ja sen aikana asiakkaan rekisterinpitäjälle tekemistä ilmoituksista. Asiakassuhde syntyy, kun asiakas luo verkkotunnukset verkkokauppaan tai tilaa tuotteita.
Suoramarkkinointikielto tallennetaan asiakkaan erillisen ilmoituksen perusteella. Sähköiseen suoramarkkinointiin (sähköposti) pyydetään asiakkaalta erikseen suostumus henkilötietolain mukaisesti.

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Asiakasrekisteristä ei luovuteta tietoja.

8. Rekisterin suojauksen periaatteet

Manuaalinen aineisto säilytetään lukitussa tilassa ja sinne on pääsy vain asiaankuuluvilla henkilöillä. Asiakasrekisteriin pääsevät Wimikam Ihanaiset Oy:n henkilökunta, joilla on ylläpitäjän käyttäjätunnukset palveluun www.modelife.fi. Pääsy ylläpitoon on suojattu tunnuksen ja salasanan avulla. Tietoja kerrotaan tai luovutetaan ulkopuolisille vain lakiin perustuvan ilmoitusvelvollisuuden johdosta, kuten asiakkaan omasta pyynnöstä tai viranomaisen lakiin perustuvasta pyynnöstä.

Palaa kauppaan ostoksille tästä.